Bistro Cabana


Bistro Cabana Kayışdağı'nda Yeditepe Üniversitesi ve Acıbadem Üniversitesi Tıp Fakültesine yakın bir noktada bulunuyor

Bistro Cabana 1,5 senelik bir restorasyonla tüm dış cephe ve kısmi iç mekan kaplamaları Pruva Yapı tarafından yapılmış. Çağdaş, iki katlı bir mekan burası. Binanın yarısı zeminden çatıya kadar çok yüksek tavanlı. Tavandan sallanan büyük modern ve tiyatro spotlarını çağrıştıran lambalarla aydınlatılıyor. Ayrıca teknolojiden yararlanarak yemek salonu üstü açılarak bir bahçeye dönüşebiliyor. Büyük bir Amerikan barı da var. Üst kat bu yüksek tavanlı bölüme bakıyor. Çok kaliteli bir dekorasyon kullanılmış. Üst katta adeta nişlerde özel oturma odaları tasarlanmış. 3 ya da 4 koltuklu, kanepeli ve sehpalı bu odacıklarda özel küçük davetler düzenlemek bile mümkün. Teras gibi kabul edebileceğimiz salonda da masif ahşap büyük bir masa var. Ayrıca üst katta müzik sahnesine bakan bir loca oluşturulmuş. Bu restoranta bence çok hoş bir cafe demekte mümkün.

Asla dondurulmuş gıda kullanmıyorlar, her şey taze tüketiliyor, baharatlar Hatay'dan geliyor, fasulye İspir'den yani her şey yetiştiği yerden temin ediliyor. Kahvaltıda verilen tüm reçeller ev yapımı. Pizza fırını İtalya'dan gelmiş. Makarnalar ise spagetti dahil orada kendileri tarafından üretiliyor.
 
Cabana, bence yemeklerinin lezzeti, ambiansı ve hizmet kalitesi açısından çok iyi bir yerde. Fiyatları da çok makul. Kayışdağı'na kadar gitmeye kesinlikle değer.

Bistro Cabana Kayışdağı Cad. 282/1 Ataşehir 
Tel: (216) 577 84 84


Facebook: http://facebook.com/bistrocabana



Dekorasyon ince detaylarla zenginleştirilmiş.


Farklı farklı oturma gurupları kullanılarak her köşede ayrı bir konsept yaratılmış.



Üstü açılarak bahçeye dönüşen yemek salonunun üsten görünümü.


Yukarıda belirttiğim locadan müzik sahnesinin görünümü



Küçük detaylar yaşanan bir ev hissiyatı uyandırıyor.








Bistro Cabana’nın  Benjamin'i kapıda sizi karşılıyor.





Kendi yaptıkları meyvalı limonatalarına bayıldım. Her zaman limonatada çileği sevmişimdir. 




Bonfile Carpaccio



Mozzarella Caprese




Kinoa ve Füme Somon 



Bistro Cabana’da saat 16:00 itibari ile DJ müziği başlıyor. Türkçe Pop ağırlıklı sahnede yer alan isimler çok başarılı. Programın saat 21:00 de başlıyor.




Çarşamba ve Cuma akşamları Volkan Gürel

Perşembe akşamları Emre Altınok

Cumartesi akşamları Güvenç Dağüstün ve Orkestrası

Salı ve Pazar akşamları ise Dj Ayberk

Rezervasyon için: 0 534 274 75 75





Etli pazı sarmasını bir laz olarak çok başarılı buldum ve bayıldım. Hatta iddialı olacak ama annelerimizin yaptığına çok yakın.




Penne All'arabiata al dante kıvamı ve leziz hafif acılı domates sosuyla bayıldım.
 




Pancarlı Risotto benim gibi risotto seven bir insan için değişik bir deneyim.
 



Taş fıırından çıkma Füme etli parmesanlı pizzanın inceliğine ve lezzetine bayıldım resmen sildim süpürdüm diyebilirim.



Pizza hamuruyla yapılan içinde köfte ve sebze bulunan süpriz köfte güzel ve lezzetli bir seçenek.


Kuzu Lokum yumuşacık lokum gibiydi lezzetine bayıldım.



NY Chessecake yanına çilekli dondurma eşimin uzmanlık alanına giriyordu ve kendisi çok beğendi.


Çilek ve çilek soslu vanilyalı dondurmalı tatlı benim gibi sütlü tatlı severlerin kalbini kazanacak bir tatlı.

Yorumlar