Marriott - Meetings İmagined













Marriott International’dan Yeni Nesil Etkinlikler İçin Özel Platform

“Meetings Imagined” dijital platformundaki seçenekler, Uzakdoğu, Afrika ve Avrupa’dan izler taşıyan konseptlerle, Türkiye’de fark yaratan organizasyonlara ilham verecek.

Dünyaca ünlü oteller zinciri Marriott International, iş ya da sosyal organizasyonlara yepyeni ilhamlar verecek dünya çapında bir dijital platform uygulaması başlattı. “Meetings Imagined” adlı bu teknolojik yenilik dünya ile aynı anda İstanbul Marriott Hotel Şişli’de tanıtıldı. Online platform, iş dünyasına alışılagelmiş sıkıcı toplantı ve klasik etkinlikleri unutturacak fikirlerle dolu uygulamalar zincirinden oluşuyor.

“Meeting Imagined”ın İstanbul’daki tanıtımında, misafirlerine harika seyahat ve organizasyon deneyimleri yaşatmak isteyen otellerin sürekli bir gelişim yolculuğunda olması gerektiğini vurguluyan Marriott Doğu Avrupa Satış Pazarlama Direktörü Zoltan Konsanszky, “ Sektördeki yaygın anlayışın aksine Marriott, etkinliklerin lojistik kısmına odaklanmaktan öte, geliştirdiği dijital platformla hedef ve sonuçları dikkate alarak yeni nesil ilham verici, sofistike ve farklı deneyimler yaşatma şansı doğuruyor.” dedi.

Yeni nesil toplantılardan en güzeline özel ödül

Sektöründe bir ilk olan ve toplantıları sadece oda, kalem, kağıt olmaktan çıkaran “Meetings Imagined”, planlanan etkinliğin içeriğine göre, en son trendlerden örnekler, profesyonel öneriler ve yaratıcılığı harekete geçirecek yüzlerce ilham verici görsel sunuyor. 5 kıtada 80 ülkede, 19 marka altında, 4.200’den fazla oteli bulunan Marriott International, deneyimlerinin bir eseri olarak farklı ülkelerin, kültürlerin yemek ve kutlama alışkanlıklarına, tek bir platformdan ulaşma imkanı sağlıyor. Uygulamadaki yüzlerce seçeneklerden esinlenerek Uzakdoğu, Afrika ve Avrupa’dan izler taşıyan bir konseptle Türkiye’de fark yaratan organizasyonlar gerçekleştirmek mümkün oluyor.

İstanbul’daki tanıtım çerçevesinde meetingsimagined.com adresi üzerinden 15 Temmuz’a kadar en yaratıcı yiyecek ve içecek görüntülerini paylaşanlar, Venedik’te yeni açılan Marriott Hotel’de “iki kişi beş gece konaklama ödülü”nün sahibi olacaklar.

Etkinlikler yedi temel amaç için düzenleniyor

Bu yenilikçi platform geliştirilirken genç kuşaktan pek çok misafir ile görüşüldü ve Marriott otellerinde yılda 40.000’den fazla sayıda düzenlenen toplantı incelendi.

Bu araştırmaların sonucunda toplantıların yedi temel amaç için yapıldığı belirlendi. Bunlar: kutlama, karar alma, eğitim, beyin fırtınası, networking, iş geliştirme ve tanıtım. Dijital platformda etkinlikleri tasarlamaya bu yedi temel içerikten birini seçerek başlanıyor. Otellerle işbirliği içinde kişiye özel deneyimler geliştiriliyor; oteller tarafından düzenlenmiş özel etkinliler incelenebiliyor; beğenilen görseller Pinterest, Facebook gibi sosyal medya hesaplarında paylaşılabiliyor.

Platform, her toplantının belirli hedeflere göre özel olarak tasarlanarak katılımcılara ilham vermesi gerektiği düşüncesinden hareket ediyor. Bu konsept, yeni neslin başarılı çalışmalar ortaya koymalarını sağlayan işbirliği yapma ve teknolojiyi kullanma konusundaki değişen eğilimlerine dayanıyor.

“Meetings Imagined” Platformu nasıl çalışıyor

“Meetings Imagined” tarihlere, oranlara, odaların ölçülerine odaklanmaktansa günümüzün yeni çalışma düzenini yansıtacak şekilde, bütüncül bir yaklaşımla özel amaçlardan yola çıkarak daha ilgi çekici deneyimler yaratma imkanı sağlıyor. Web sitesi, etkinliklerin en küçük ayrıntılarını bile atlamıyor; sosyal ortamı renklendirecek önerilerden yemeğe ve müziğe kadar her şeyi ele alıyor. Böylece etkinlik planlayanlar, hedeflerine uygun olarak, yemeği ve  içeceği, mekan düzenini, teknolojik altyapıyı davetliler için sıra dışı ve etkileyici bir deneyim olacak şekilde tasarlayabiliyorlar. www.meetingsimagined.com

Marriott hakkında daha ayrıntılı bilgi için: www.marriott.com      www.marriottnewscenter.com   www.MarriottHotels.com
(Facebook.com/Marriott) (Twitter.com/Marriott, @Marriott)









Yorumlar